Thursday, August 25, 2011

posing maut at karok

nie la pic yg sempat aku n cousin aku amik time g karok ari tu..enjoy sesangat..walaupun lmbat post pic nie..hahaha..mcm2 aksi n ragam time amik pic nie...kelakar pulak..tp aku tetap ENJOY..

akmal yg sewel...

hahaha..si syamil yg dah ngantuk n lapar..tp always smile..




sempat jer posing...tgk la si picha tu pantang amik gambar cepat jer..


akmal yg sengal..

abg boy tgh kusyuk menyanyi sampai lupe kat syamil yg tgh tido kat sblh dia tu..


bajet jer dorang nie..muke jer rock tp nyanyi lagu jiwang tahap leleh punyer..apa pun x boleh..

aku cinta...aku rinduuuuuu.....bapak jiwang..
pok teh n mok teh yg sporting....sweet sgt sgt mcm mula2 bercinta..
picha yg comel n gedix...dia pun nak nyanyi gak...aku bukanlah superman..aku adalah ultraman..
kami yg sedang berkoir....hahahahihihihhuhuhu..
peace...
wah...nmpaknyer piching lari lintang pukang la...kejar..
syamil wit his family....sibuk jer si faris nie..nak interframe gak..
wah...jelous nyer..siap share2 mic lg tu..
  

No comments:

Post a Comment