Tuesday, May 10, 2011

Lepak Lepak at Sri Hartamas..

EMM..ari ahad lepas my uncle ada dtg rumah katanyer sajer yer dtg nak ziarah anak2 buah dia..happy sgt rasanyer cos aku   pun dah lama x jumpe ngan family uncle..so kiteorg discuss la ape2 yg patut..pastu uncle ada ajak lepak  coz dia kate teringin pulak nak pekena mamak kat sri hartamas.

Past sembahyang magrib kiteorg pun gerak dr umah....around 10 minit dah sampai kat sane..ape lg sume amik pot masing2 ar..aku just order mee goreng mamak n air limau..dah lame kot x  pekena mee mamak nie...sambil duk tggu order smpai tgelak gelak aku duk tengok keletah anak2 buah aku si fahmi si faris n si farisha....x habis2 si abg mnyakat si adik..hahaha teringat pulak time aku kecik2 dulu..selalu jer gaduh(tp gaduh2 manje jer)

dah kenyang makan kite org lepak2 jap past tu grerak balik malas la nak merayau-rayau tau aje la malam minggu byk jer road block past tu jem lak tu..bese ar nama pun KL.. x sah klao x jem..perut pun kenyang coz byk sgt mkn jem..hahahaha..

No comments:

Post a Comment