Thursday, September 8, 2011

ape yang saya suke!!!!!

APE YANG SAYA SUKE!!!!

saya suke warna purple
sebabnyer warna purple itu sgt lembut  mempersonakan  memberi keyakinan dan sgt sesuai ngan kulit n rupe aku yang sederhana nie...

saya suke tgk citer "sweet spy"...
aku pun x tau la nape la aku suke sgt ngan citer ni..aku rasa wat masa nie dah lebih 20 kali la aku tgk citer tu..geram sgt tgk hero dia tu..hensemnyer..geram sgt rasa nak peluk2 jer..


saya suke tgk citer "mohabbatein"
aku suke sgt tgk citer ni coz citer ni byk sgt moral value yang boleh di contohi..tentang semangat setia kwn tentang cinta sejati..lg pun bile tgk citer nie rasa happening sgt yela bile dgr lagu2 pastu tgk dorang nyer  tarian..rasa mcm aku yg menari lak..hahaha terlebih sudah..


saya suke shilla amzah..
sejak shilla masuk oiam tu aku minat sgt kat dia lg2 bile dia perform lagu owang putih..mmg best giler..
kdg klau aku online mesti aku dgr lagu2 diakat you tube..bile tgk dia perform ngan gitar rasa best sgt..vokal pun menyerlah..antara yg favorite song aku mcm marry you,price tag,i do,nur kasih.beribu sesalan n empat dara..bile aku dgr shilla nyanyi lagu keroncong nie sesuai sgt dgn  suara dia hope dia dpt rakamkan lagu nie...
caiyokk shilla..


No comments:

Post a Comment