Wednesday, September 7, 2011

TRAGEDI AKHIR RAMADHAN

Wah gempak giler la title aku nie..sbnr aku just nak citer jer ape yang belaku ari tu...time sahur pagi tu aku rasa badan aku ok jer x sakit pun..aku pun minum la air milo secawan pastu ape lagi aku pun beradu la...bile terjaga kul 9 pg tu aku rasa pening kepala jer past tu rasa pedih kat ulu hati..baru aku teringat aku lupe makan ubat gastrik..adoiiaaii cam ner leh lupe nie...



mule2 muke confident jer boleh tahan pastu mula la rasa nak muntah2 kepala pun dah rasa pening semacam jer aper lg mak aku pun sound baik buka kang melarat kang x sempat nak rayer...masalahnyer  aku sayang nak buke coz pose aku still penuh lg x pernah tinggal...alehhh...berbuka juga akhirnyer dgn secawan milo panas pada pukul 10 pagi...bile dipikirkan klao aku x kene gastrik comfirm pose aku penuh tahun nie..

tp yang bestnyer bile x pose nie aku la yg jadi tester  lauk pauk yg mak aku masak mcm rendang paru,ayam masak merah n kuah lodeh..kenyang la gak perut nie...hahahaha...patut la muke segar jer ari tu..kantoi..
ape yang penting duit rayer mesti dapat full no diskaun2....muktamad...

No comments:

Post a Comment