Friday, October 7, 2011

tragedi open hause

hari sabtu  lepas aku g umah abg shahril ada open house..bertolak kul 2.30 ptg aku pun drive la dr KL ke umah busu....just nisa,emak,ayie n abg je yg follow..jalan jem aritu tp aku relax jer...malas nak rushing2.....kat 1 jam baru sampai kajang..sampai jer kite org lepak2 dulu sempat la mkn kat umah busu dulu...kul 4.30 kite org g umah abg shahril tp aku nak suh mak busu tunjukkan jalan nak g PICC yela 16 oct ni aku konvo takut la tersesat pulak..hahaha..

sampai jer umah abg shahril ramai gak tetamu yg ada...aku relax dulu lepak2 lagi pun perut dah kenyang...penat membebel perut pun lapar byk gak lak makanan ada soto,nasi briani,lemang,satay,nasi impit..byk lg la...
aku decide mkn soto dulu..boleh tahan gak rasanye...pastu aku pun bedal satay...bile dah kenyang aku pun lepak la tgk tv..time ngan relax2 tu aku rasa gigi depan aku mcm rompong..ape lg terus la cari cermin..
makkkkkk.......tampal kat gigi depan angah tercabut..ishhh..nak wat camner nie..sbnrnya gigi depan aku jarang so doctor suggest tampal je gigi tu...

apa lg bile tgk gigi aku dah mcm ++##@@..aku terus jd sopan nak cakap pun mulut x leh bukak besar2 nak gelak pun sopan jer kang kantoi la pasal gigi nie..aku pun  ckp cepat la balik boleh gi klinik gigi..kul 6 dah gerak balik umah busu coz kat situ ade klinik gigi....sampai jer aku pun exited la masuk klinik tu..tup2 'sory kak doctor dah balik"bangang tul..gigi aku ni camner mana ada klinik yg bukak ari ahad ...last mak aku decide wat ari laen la..sabar jer la..

No comments:

Post a Comment