Friday, January 14, 2011

1st DAY PRAKTIKAL....

ayuhh kawan2 kite g kerja...jgn malas2 yer..
Awal2 subuh lg aku dah bangun mcm budak nak g sekolah padahal nak gi kejer je kot.perasaan pagi tu mmg rasa cuak sgt ialah 1st time nak g keje.tp dengan semangat yg kuat ni aku gagahkan diri melangkah kaki ke mtd nie...cuak sgt smpai rasa nak tkencing la mcm2 la..tp aku wat bodo jer coz klau layan perasaan nie maka x telangkah la kaki nie.sampai je kat lobi aku terus tanyer kat kakak2 kat situ..

#   kak leh tanyer skit x kat mana tempat nak lapor diri..
@ oohh...adik g naik tgkt 12..
#   time kasih ye kak..
@ sama2..

aku pun tunggu lif n naik kat tgkat 12..smpai kat sana aku trus duk kat satu sudut bsebelahan bilik boss kat situ..tiba2..eh mat salleh mane lak nie dia pun tegur la aku.."hai" aku "hai" kat dia ..x la me past tu ada akak tu suh aku turun  tgkat 10 lak...adoh naseb baik ade lif klau naek tangga mesti dah bterabur lemak2 aku kat tangga ni..keluar je lif..

10 floor = FINANCE & TREASURE DEPARTMENT..

cuak giler ..smpai je  aku terus jumper ngan supervisor aku..baek orgnyer.hmpir 10 minit berdialog aku diperkenalkan dgn sume staff..adohh malu giler smpai x tau celah mane nak sorok muke nie..pastu ade la keje skit yg kene buat.tp dgn tunjuk ajar cikgu supervisor aku dpt settlekan sume keje..

TIME KASEH CIKGU SUPERVISOR...

No comments:

Post a Comment